Vägdag!

Så var det onsdag igen och dags att väga sig. Efter en veckas sjukdom kan det ju gå hur som, men det var ett stort minus på 1,4 kg och all time low under 75 kg! Tjoho! Grymt skönt. Bara att hoppas att trenden fortsätter nu när jag äntligen kan börja träna igen. Jag är fortfarande lite yrslig och känner mig konstant lite bakfull eller åksjuk, vilket är lite småspännande när man är ute och går. ;)

Väntar fortfarande på paketet med min bullet journal och roar mig själv med att titta på youtubvideor med diverse layouter man kan använda fundera ut hur jag själv ska ha det. Mina pennor jag beställt kom idag, och det ska bli kul att få sätta tänderna i något nytt. Lite underligt ändå att det jag beställde sist kom före det andra. ;)

Kommentarer

  1. Haha, seriöst? Bullet journal?
    Jag köpte precis en och började på allvar nu i februari!
    Lite washi-tapes har jag köpt också, några pennor och lite annat. Nu är det bara att köra!
    Great minds think alike!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Den har kommit nu!

Jag blev klar!