Den har kommit nu!

Min bullet journal alltså. Den var lite större än jag förväntat mig, men så fin! Jag satte förstås igång och fixa mina sidor redan igår, men hann inte så långt för jag funderade både en och tre gånger på hur jag ville ha det.


Idag ska jag delta i ett webbinarium om skrivande, men efter det blir det till att sitta och göra klart i alla fall februarisidorna, och eventuellt ett par av mina samlingssidor. Om du inte har koll på vad en bullet journal är så gå in på den här sidan och kika. Och sedan googla på bullet journal och titta på pinterest eller youtube så kommer du hitta en uppsjö av idéer och flaschiga journaler att inspireras av. Det har jag gjort.

Så kvällen i övrigt är till för skrivandet. Det det är Kreationslotsen som har webbinarium om Skrivinspiration och vardagsglädje. Senaste veckan har jag faktiskt varit duktig på att jobba med texten varje dag, men det är inte alltid livet tillåter att man sitter så länge jag egentligen skulle vilja. Dessutom är jag väl inte helt frisk från influensan förra veckan utan har fortfarande lite yrsel då och då vilket gör att det inte är helt lätt att koncentrera sig längre stunder. Har inte heller kommit igång med träningen fullt ut.

Gjorde ett enklare yogapass igår, men det kändes så där. Idag tänkte jag testa att göra 7 minutes workout och se hur det känns. Det är en smidig app där du gör varje övning i 30 sekunder, vilar 10 och sedan går på nästa. Det tar ca 7 minuter att gå igenom hela passet ett varv. Tror det är precis vad min kropp klarar av idag, men ändå få till lite rörelse. Jag tänkte göra det till en vana nu så länge jag känner att kroppen inte klarar av längre pass.

Jag återkommer med fler bilder från min bullet journal så fort jag kommit en bit på väg. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag blev klar!

Vägdag!